Klachtenafhandeling
Wij vinden het heel vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u dan ook zo goed mogelijk helpen en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
U kunt hiervoor mailen naar: [email protected].
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen vervolgens uw klacht zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht een goede reactie op uw klacht in uitzonderlijk gevallen meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. U kunt hen bereiken via de volgende link: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.